›› Strona Główna ›› O nas

O nas

English version

Grupa MADE IN KOSZALIN powstała z inicjatywy Centrum Biznesu oraz Royal Unibrew Polska Sp. z o.o. ówczesnego producenta marki Brok, ze wsparciem Prezydenta Miasta Koszalina Mirosława Mikietyńskego. Grupa MADE IN KOSZALIN jest grupą nieformalną skupiającą przedsiębiorców, instytucje kulturalne, instytucje finansowe, spółki miejskie i inne podmioty przyczyniające się do umocnienia wizerunku Koszalina i jego promocji. Działalność Grupy jest koordynowana przez Centrum Biznesu z udziałem Urzędu Miasta w Koszalinie.

 

Cele Grupy:

· promocja Koszalina i okolic
· wykreowanie marki MADE IN KOSZALIN
· wspólna, efektywna promocja koszalińskich firm i instytucji
· zwiększenie lojalności klientów wobec lokalnych produktów/ usług
· zwiększenie jakości produktów i usług z Grupy MADE IN KOSZALIN
· wzbudzenie patriotyzmu lokalnego w mieszkańcach Koszalina i okolic

 

Członkami Grupy MADE IN KOSZALIN mogą zostać:

przedsiębiorstwa, instytucje kulturalne, instytucje finansowe, spółki miejskie i inne podmioty, które:
· działają na terenie Koszalina i okolic (do ok. 100 km )
· wyróżniają się rzetelnością i jakością oferowanych produktów/ usług
· posiadają rekomendację członków Grupy
· nie zalegają ze zobowiązaniami wobec ZUS i US

 

Partnerem Grupy mogą zostać urzędy miast i gmin i uczelnie w kraju i na świecie.

 

Korzyści dla członków Grupy:

· wymiana informacji na temat usług i towarów
· solidarna współpraca w ramach grupy
· logo grupy na produktach, siedzibach firm i stronach internetowych członków grup
· wzmocnienie wizerunku firm
· budowanie przywiązania klientów do lokalnych marek
· zwiększenie atrakcyjności produktów i usług na rynku lokalnym

Korzyści dla Partnerów:

· efektywny przepływ informacji pomiędzy Partnerami a członkami Grupy
· promocja miasta Koszalina i okolicznych gmin
· zwiększenie lojalności klientów wobec lokalnych produktów i usług
· zwiększenie jakości produktów i usług z Grupy MADE IN KOSZALIN
· wzbudzanie patriotyzmu lokalnego w mieszkańcach regionu
· prestiżowy status instytucji kojarzonej jako przyjaznej biznesowi, rzetelnej, o wysokiej jakości usługach/produktach

Korzyści dla mieszkańców:

· niższe ceny produktów i usług
· własne, koszalińskie produkty, z których mieszkańcy Koszalina będą dumni
· programy lojalnościowe
· budowanie więzi pomiędzy firmami a mieszkańcami

 

Logotyp Grupy Firm MADE IN KOSZALIN:

W październiku 2007 roku w Instytucie Wzornictwa Politechniki Koszalińskiej został ogłoszony konkurs na projekt logotypu Grupy Firm MADE IN KOSZALIN. Spośród 8 propozycji logotypów przedsiębiorcy wybrali logotyp, którego autorem jest Dyrektor Instytutu Wzornictwa, dr Monika Zawierowska-Łozińska.


Kapituła MADE IN KOSZALIN