›› Strona Główna ›› Media o Nas ›› Kurier Szczeciński - Kupuj od swoich firm. Już się promują!

Kurier Szczeciński - Kupuj od swoich firm. Już się promują!

KOSZALIN. Grupa Firm Made in Koszalin rozpoczęła oficjalnie kampanię reklamową mającą przekonać mieszkańców miasta do kupowania towarów i usług 31 lokalnych firm tworzących tę grupę.

Kampania realizowana jest zgodnie z planem marketingowym przygotowanym dla Grupy przez Romana Biłasa, szefa Ad.Media Consulting, który wraz z. Info-Medic Roberta Szczepańskiego, udostępnili 6 billboardów do reklamy Made in Koszalin. Właściciele powierzchni reklamowej są oczywiście członkami Grupy Firm. Kampanię, poza wspomnianymi, koordynują także członkowie założyciele GF: Mentax.pl Sp. J. Bartosik, Polak, Tlołka, Regionalne Centrum Informacji Medycznej i Promocji Zdrowia.
Inicjatywa Made in Koszalin jest promowana na billboardach zaprojektowanych przez dr Monikę Zawierowską – Łozińską, dyrektor Instytutu Wzornictwa Politechniki Koszalińskiej.
Na projektach zostały umieszczone trzy przekazy komunikacyjne przedstawiające: pierwszy - logo Grupy Firm Made In Koszalin, drugi - tła przedsiębiorców trzymających duże wizytówki firm uczestniczących w Grupie, na której są umieszczone loga wraz adresem stron internetowych poszczególnych firm i jednocześnie będących sponsorami kampanii, trzeci – adres portalu internetowego www.made-in-koszalin.pl, na którym zostały umieszczone dodatkowe informacje o Grupie.
Na stronie internetowej Grupy mieszkańcy Koszalina i okolic mogą zapoznać się z inicjatywą, produktami i usługami, które oferują firmy zrzeszone w Made in Koszalin, a przedsiębiorcy poprzez stronę będą informować o zaletach poszczególnych produktów i usług, prezentować oferty specjalne, a także budować markę produktu/usługi Made in Koszalin.
- Jeśli w trakcie codziennych zakupów wybierzemy produkt z logo Made in Koszalin, to wzmocnimy lokalny biznes, który tworzy w Koszalinie miejsca pracy – zapewnia Roman Biłas.
- To nie koniec naszych działań, ponieważ planujemy dalsze akcje promocyjne także w ciągu całego roku – wtórowała przedsiębiorcy Agnieszka Dołęga, z Centrum Biznesu, także członka założyciela Grupy.
Uczestnicy tworzący Made in Koszalin są przekonani, że „dzięki wzajemnemu wsparciu zyskają koszalińscy przedsiębiorcy i mieszkańcy”. Formuła tego nieformalnego stowarzyszenia jest otwarta i mogą do niego przystąpić: firmy zarejestrowane lub działające na terenie Koszalina i okolic w promieniu 100 km, płacące terminowo składki ZUS i podatki oraz posiadające certyfikaty, nagrody, licencje, itp.

Źródło: Kurier Szczeciński, (17.01.2008, mił), www.kurier.szczecin.pl