›› Strona Główna ›› Media o Nas ›› Głos Koszaliński - Made in Koszalin

Głos Koszaliński - Made in Koszalin

Przedstawiciele blisko 30 firm odebrali w ratuszu certyfikaty udziału w grupie Made in Koszalin. O co chodzi? Grupa powstała niedawno z inicjatywy Centrum Biznesu i Royal Unibrew Polska (producent piwa Brok) i zrzesza firmy działające w Koszalinie i okolicy. Pomysł jest taki, by uczestnicy promowali miasto i tym samym, by mogli się promować utożsamiając się z Koszalinem i z marką Made in Koszalin.

 

Powstał pomysł, by stworzyć logo Made in Koszalin. Jesienią ubiegłego roku wśród studentów Instytutu Wzornictwa ogłoszono konkurs. Na koniec spośród ośmiu wybrano najlepszy projekt. Jego autorem jest Monika Zawierowska - Łozińska, dyrektor Instytutu Wzornictwa.

 

- Firmy zrzeszone w grupie mogą korzystać z logo - mówi Agnieszka Dołęga, szefowa centrum Biznesu w Koszalinie. - Mogą je zamieszczać na produktach, papierze firmowym. Natomiast 15 stycznia rusza strona internetowa Made in Koszalin, gdzie znajdą się m. in. oferty koszalińskich firm.

 

Jak można dołączyć do grupy? Firma musi się zaprezentować na spotkaniu firm należących do Made in Koszalin. Jeżeli głosowanie za przyjęciem wypadnie pozytywnie, wtedy zainteresowana firma dostanie półroczny okres próbny, kiedy będzie musiała wykazać się aktywnością.
Kto jest w grupie? Wśród zrzeszonych jest m. in. Ajcon Polska, Miejska Energetyka Cieplna, Północna Izba Gospodarcza Oddział Koszalin, PBO Piotr Flens, Radio Koszalin.


Źródło: http://gk24.pl (11-01-2008, mas)