›› Strona Główna ›› Media o Nas ›› Dziennik Koszaliński MIASTO - Budujemy naszą lokalną markę

Dziennik Koszaliński MIASTO - Budujemy naszą lokalną markę

Spółka „Permedia” S.A. – wydawca Dziennika Koszalińskiego „Miasto” oraz Polskie Radio Koszalin przystąpiły do projektu „Made in Koszalin” – nieformalnej grupy biznesmenów zainteresowanych wspólną promocją na lokalnym rynku, zwiększenie atrakcyjności koszalińskich produktów i usług na rynku lokalnym. Jest nas coraz więcej. Naszym celem jest stworzenie mocnej marki – grupy lokalnych produktów, o których koszalinianie będą mogli powiedzieć: są dobre – i w dodatku nasze.

 

Coraz więcej zwolenników ma inicjatywa powołania lokalnej koszalińskiej marki towarów i usług. Do „Made in Koszalin” należy już około 30 firm.

 

– Zainteresowanie udziałem w projekcie jest bardzo duże, szczerze mówiąc byłam tym mile zaskoczona – twierdzi Agnieszka Dołęga, kierownik koszalińskiego Centrum Biznesu, z którego wyszła inicjatywa powołania marki. – Podstawowym celem jest promocja koszalińskich firm zorientowana na rynek lokalny. Tak, by mieszkańcy naszego miasta chcieli kupować lokalne produkty, byli z nich dumni i mieli świadomość, że wspierają w ten sposób firmy tworzące i utrzymujące tu, w mieście i okolicach miejsca pracy.

 

Rozstrzygnięto również wewnętrzny konkurs na logo projektu. Studenci Instytutu Wzornictwa Politechniki Koszalińskiej opracowali kilka wzorów logotypu. Biznesmeni uczestniczący w projekcie wybrali ich zdaniem najbardziej odpowiadający tej idei wzór. Teraz uczestnicy „Made in Koszalin” będą mogli oficjalnie używać logo dla podkreślenia uczestnictwa w projekcie i wspólnej promocji. (jkk)

 

„Made in Koszalin”

Inicjatorami stworzenia grupy firm „Made in Koszalin” są Centrum Biznesu w Koszalinie oraz Browar Royal Unibrew Polska Sp. z o.o., właściciel koszalińskiej marki BROK. Aktywne wsparcie grupy firm z Koszalina ze strony Urzędu Miejskiego i czynny udział w projekcie zapowiedział również Mirosław Mikietyński, prezydent miasta. Do Grupy Firm „MADE IN KOSZALIN” mogą przystąpić wszystkie firmy z Koszalina i okolic – w promieniu do 100 km.

 

Źródło: 29/11/07, GAZETA MIASTO,
http://www.koszalin24.info/smf/index.php?topic=6023.msg60919;topicseen
cały artykuł